«Κενά Παιδιά»;;;😲 (ωχ!😔)

Ακόμα ένας ειδικός, ξακουστός μάλιστα, κρούει τον κώδωνα!!! Ο Luis Rojas Marcos (τον βρίσκουμε και στο ΦατσοΒιβλίο) επισημαίνει κάποια ανησυχητικά στοιχεία που αφορούν στα παιδιά μας και καταθέτει προτάσεις μπας και τα φέρουμε τούμπα τα στοιχεία/στοιχειά 😉  …

Ολοένα και πληθαίνουν, λοιπόν,  παιδιά με δυσκολίες μαθησιακές & συμπεριφορικές, έφηβοι διαταραγμένοι ψυχολογικά, ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ νέων…😲

ΓΟΝΕΙΣ, πλιιιιιιζ!!!

Διαβάστε τα παρακάτω και προσπαθήστε να τα εφαρμόσετε! Αν σας ζορίζουν πολύ (απολύτως ανθρώπινο  χαρακτηριστικό η δυσκολία και άκρως κατανοητό☺), κάντε τα πράξη λίγα-λίγα…με το μαλακό…ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ!!! (μια χαρά μπορείτε… εδώ τα βγάζετε πέρα επιτυχέστατα με ένα σωρό άλλα θέματα/-κια/-άρες!!! 😉)

Συστήνει, λοιπόν,  ο κυρ-ψυχολόγος:

«…• Βάλτε όρια

• Προσφέρετε στα παιδιά …αυτό που τα παιδιά ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ, όχι από αυτό που ΘΕΛΟΥΝ. … πείτε «όχι» στα παιδιά σας

• Δώστε τους θρεπτική τροφή και περιορίστε την τροφή-σκουπίδι

• Να περνάτε τουλάχιστον μια ώρα ημερησίως στον καθαρό αέρα

• Απολαύστε καθημερινά ένα οικογενειακόφαγητό χωρίς έξυπνα τηλέφωνα ή τεχνολογία

• Παίξτε επιτραπέζια παιχνίδια με όλη την οικογένεια … επιτρέψτε να είναι εκείνα που θα καθοδηγούν το παιχνίδι

• Εμπλέξτε τα παιδιά σας σε κάποια από τις δραστηριότητες ή τα καθήκοντα του σπιτιού

• Καθιερώστε μια συνεπή ρουτίνα ως προς την ώρα ύπνου

• Τα βράδια απενεργοποιείστε τα τηλέφωνα…

• Διδάξτε υπευθυνότητα κι ανεξαρτησία. Μην τα προστατεύετε υπερβολικά έναντι κάθε απογοήτευσης ή κάθε λάθους. …να αναπτύξουν ανθεκτικότητα … να μάθουν να υπερνικούν τις προκλήσεις της ζωής.

• Μη φτιάχνετε την τσάντα τού παιδιού σας, μην τους την κουβαλάτε, μην τους πηγαίνετε την εργασία που ξέχασαν, μην τους ξεφλουδίζετε την μπανάνα ή το πορτοκάλι, αν μπορούν να το κάνουν μόνα τους (4-5 ετών). Αντί να τους δίνετε το ψάρι, μάθετέ τους να ψαρεύουν.

• Μάθετέ τους να περιμένουν και να αναβάλουν την ικανοποίηση.

• Δώστε ευκαιρίες για «πλήξη», μια και η πλήξη … ξυπνά τη δημιουργικότητα…

• Μη χρησιμοποιείτε την τεχνολογία ως θεραπεία για τη βαρεμάρα…

• … στο τραπέζι, στο αυτοκίνητο, στα εστιατόρια, στα εμπορικά κέντρα. Χρησιμοποιείστε αυτές τις στιγμές ως ευκαιρίες κοινωνικοποίησης, εκπαιδεύοντας έτσι τον εγκέφαλό τους να ξέρει να λειτουργεί όταν βρίσκονται σε κατάσταση: «πλήξη»

• Βοηθήστε τους να φτιάξουν ένα «βαζάκι πλήξης» με ιδέες για δραστηριότητες για όταν θα βαριούνται.

Να είστε συναισθηματικά διαθέσιμοι …να του διδάσκετε αυτορρύθμιση και κοινωνικές δεξιότητες.

Συνδεθείτε συναισθηματικά – χαμογελάστε, αγκαλιάστε, φιλήστε, γαργαλήστε, διαβάστε, χορέψτε, παίξτε ή μπουσουλήστε μαζί τους..

Γίνετε ένας συναισθηματικός ρυθμιστής ή προπονητής των παιδιών σας… να αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται την απογοήτευση ή την οργή τους.

• …να είστε το πρότυπο όλων αυτών των αξιών που θέλετε να μεταδώσετε..»

Ιδού ολόκληρο το ενδιαφέρον κείμενο: https://www.omorfhzwh.gr/kena-paidia-to-arthro-toy-koryfaioy-psychiatroy-loyis-rochas-markos-poy-egine-viral/

💖💖💖💖💖💖💖

Αυτά ελάλησε η MerryFairy... Εσείς τι έχετε να πείτε;

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.